fredag 6. juni 2014

Kjetil nr. 3 i SpinnCup!

Kjetil går "all inn" i spurten!


Kjetil køyrde i dag 5 etappe i Spinn-cup i Vestfold. Det vart køyrt seks rundar på 12 km i ei relativ flat løype! Kjetil gjekk solo, men vart diverre henta inn før spurten! Me har fengje fylgjande rittrapport frå Kjetil;

"Spin-cup er 8 ulike ritt som går rundt i Vestfold. Jeg har syklet disse rittene tidligere før. Det er bra nivå og som oftest en del continental-ryttere som er med. I dag var det ca 60 pers i eliteklassen. Vi syklet en runde på 12 km av 6 runder i relativt flat løype. Som alltid er det mye støting og bruddforsøk. Etter en runde var vi 8 mann som kom oss avgårde. Samarbeidet fungerte heller dårlig, så etter en runde ble vi hentet inn. Etter to rolige runder, ble det nytt brudd. Vi var 6 ryttere som rykket opp en bakke. Vi kjørte ca 30 km sammen. Når det er 4 km igjen merker jeg at jeg har mye krefter igjen. I det vi går fra side- til medvind prøver jeg å stikke. De samarbeider desverre bra og kommer opp etter ca 1 km. Beina er derfor litt tunge når spurten går. Klarer likevel å kapre 3 plassen. En sykkellengde bak Frans Leonard Mustaparta Markasgård. Han var hovedspurter for Østerhus-Ridley i fjor, så jeg bør være fornøyd med å være så nære!"

Me gratulerar Kjetil og gler oss til framhaldet!

Kjetil sit fint med framme i feltet!

Vossevangen CK godt synlege i feltet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar