søndag 15. juni 2014

Kjetil med sterk køyring under Noregscup i dag!

Kjetil fint med framme i feltet
I dag vart det 3. rittet i Noregskøppen, fellesstart landeveg, skipa til av IK Hero i Maridalen/Oslo. Det vart køyrd 14 rundar a 13 km, og Kjetil sykla sterkt heile vegen. På den 10. runden var det berre omlag 50 att av dei 211 startande som hang med hovudfeltet. Diverra vart Kjetil påkøyrd bakfrå 15 km før mål av ein annan syklist. Likevel klarde Kjetil, saman med Oskar Svendsen (OL-gull på tempo), å køyra seg oppatt til hovudfeltet. Då siste bakken kom
vart det då naturlegvis litt tungt, men Kjetil kom inn berre 20 sekund bak vinnaren (han slo sjølvsagt :) Svendsen i spurten). Sjå resultat på våre resultatsider.


Kjetil tek seg ein velfortent kvil

Rittrapport frå Kjetil: 

"I nydelig sommervær var det klart for NC 3 i Maridalen, Oslo. Jeg var svært spent på hvordan det skulle gå med 220 mann i en så teknisk og kupert løype. Jeg var tydeligvis ikke aleine om det. Posisjonskampen var i gang allerede ved oppstilling. Bak masterbilen er det allerede folk som går i grøfta. Og alt i første utforkjøring smeller det. Sykler og syklister smeller i bakken. Jeg kommer akkurat rundt, dvs midt i mellom. Det var knekte sykler og blodige syklister. Det er en intens første time. Har erfaring fra flere "ekstremsporter", men dette er det mest ekstreme jeg har vært med på. Time to går veldig fint. Vi er ca 70 igjen i hovedfeltet. Etter dette går det stort sett fort. Siste timen er beinhard! Jeg jobber hardt for å tenke positivt. Motivasjonen er at flere gode ryttere faller av. Etter flere nesten-velt er det slutt på flaksen for min del. En kar skjerer ut forann meg, og jeg går rett i grøfta. Dette skjer tidlig i den bratteste bakken, så det er uten dramatikk. Feltet forsvinner.. Vi er 3-4 utslitte mann som forsøker å jobbe sammen. Heldigvis kommer O2 kongen Oskar Svendsen bakfra. O2 opptaket hans reddet oss : ) Når det er 8 km igjen er vi oppe igjen. 8 km med intens smerte! I siste bakken 3 km før er det helt tomt. Kramper i begge bein og er siste som mister restene av hovedfeltet.. Ganske irritert, men det var ikke mer å gi. Kommer inn på 38 plass 36 sekunder bak. So close but no sigar J Da er det bare å krysse fingre for enda litt bedre form til NM om to uker J

På en knalltøff dag var det svært god motivasjon med heiarop fra Odd Inge, Jane, Oda og Jonas! De ropte og heiet hver runde. Tusen takk for fantastisk jobb!!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar