søndag 14. mai 2017

NC2-Eidsvoll

Det var mykje dramatikk under 2. runde i norgescupen på Eidsvoll i dag, tidlig i rittet var det ein massevelt der fleire vart skada. Meir om saka her.
 Kjetil K.Isaksen stilte til start for VCK og havna midt i velten, heldigvis gjekk det bra med Kjetil og han kunne fortsette rittet. Etter rittet i går håpa Kjetil han skulle klare å trylle fram klatreformen over natta, og det hadde han tydligvis klart, for han satt fint med i klatringane.
Når det nærma seg målgang låg han godt ann til eit kjemperesultat, før han vart pressa av vegen 500 meter før mål. Synd det ikkje gjekk Kjetil sin veg denne gongen, men det kjem fleire muligheiter.
Les Kjetil sin rapport frå rittet under.


Arkiv foto


Close, no sigar.
Ble vel mye action i dagens NC. Alt etter 20 min gikk det en kjempevelt (les VG..). Tok en lang salto i 40 km/t. I motsetning til mange andre gikk det fint med meg. Etter en liten pause og noen nye km med master var rittet i gang igjen. Minnesåsen gikk overraskende bra, neste klatring også. Skal sies at det var et veldig hardt ritt og beina var slitne siste mila. Fikk likevel en (nesten) bra avslutning. Inn i siste kryss 500 meter før lå jeg perfekt til, 7-8 posisjon. Ble dessverre regelrett skviset i grøfta.. Hadde så god fart at jeg kom meg opp igjen. Lettere frustrert at halve feltet kjørte forbi. Tok et skikkelig magedrag og kom meg opp til 31 plass. Kjekt med god form, kjipt å ikke holde seg på veien.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar